Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 oktober 2014

Onderweg naar mijn second home

Vandaag was het zover om 4 uur opgestaan om lekker vroeg naar Schiphol te gaan. Om 7.55 zou mijn vlucht vertrekken al had ik gister een mailtje gehad dat we 50 minute later zouden gaan. Hmm dat is niet de bedoeling dan slinkt mijn overstaptijd naar iets meer dan een uur. Maar uiteindelijk zijn we vertrokken zo rond 10 voor half 9 dus komt goed. Goeie plaats gekregen, 3a was voor 8 uur mijn domein.
Het voorgerecht was zalm met toast en cream cheese, daarna kregen we vers fruit, yoghurt en een broodje
hoofdgerecht gegrilde kip met broccoli en eggnoodles en toetje drie kleine lekkernijen, kleine cheesecake, chocolademouse en iets van een miniminimuffin. Lekkerhoor. Onderwijl heb ik Maleficient gekeken en daarna even mijn ogen dichtgedaan. Nog even Planes kijken en onderwijl een warme chocolate chipkoekje erbij. Hier en daar nog mijn ogen dicht en lekker liggen, Bijna zijn we er en krijgen we nog een lunch keuze een broodje kipfilet met parmezaanse kaas of een salade met garnalen.. Aangezien ik weet hoe mega dat broodje is ga ik voor de salade.
t: 1em;">
Goeie landing en laatste half uur nog gezellig met de buurvrouw zitten kletsen. Spullen pakken en op naar alle formaliteiten, gaan we dat redden in anderhalf uur. Nou ja dus want mocht naar de zelfservice kiosk zeg maar, paspoort scannen, door de knieen voor een foto, vingers scannen en wat vragen beantwoorden. En daar komt een bonnetje met de "mooie" foto... duss. Op naar zo'n man en binnen 10 minute sta ik al bij de baggage band en na 5 minute komt mijn koffer op de sky priority band aan. fijn door naar de volgende en ook hier zonder kleerscheuren voorbij, koffer weer afgeven en daar gaan we weer, alles op de band,pc eruit en schoenen uit. Groen scherm gelukkig alles weer netjes opbergen en op weg naar de gate. Dat deed ik met de peoplemover en nou ja zeg. Sta ik te wachten op het treintje en te wachten tot de mensen eruit zijn komen daar twee Delta medewerkers vanuit Nederland die trein uit.. Whaa ff met elkaar staan praten en het volgende treintje dan maar. lache hoor dan is de wereld weer klein. Lekker snel aan boord met Sky Priority en bij het raam van de Exit row.... en daar heb ik lekker helemaal alleen gezeten, niemand wilde naast me zitten.... lekker hoor drie stoelen voor mezelf, ik zeg TOP. Met een bumpy landing kwam ik in Orlando aan en niet veel later had ik mijn koffer en ben onderweg gegaan naar National waar ik uiteindelijk met een zwarte Nissan Murano ben weggereden. Morgen foto's, op naar de Florida Mall want ik had een grouponnetje voor Cake in a Jar, morgen ook een foto. Nog even naar de Disneystore en daar twee t-shirts gescored en nog even bij een andere winkel en dan door naar mijn logeeradres waar ik de bewoners uit het zwembad heb gebeld en na een big hug ff de villa gekeken heb ik even aangebeld bij de buren en daar ook een mooi welkom hug en verhalen. Auto laten zien en mijn koffers naar binnen en badpak aan. Zwembad in en daarna aan tafel voor lekker kipstukjes en sla. Nu is het iets van Half elf en bijna mijn blog klaar. Nu toch maar naar bed en morgen zien we wel weer verder. In ieder geval de Wallie onveilig maken met Petra. Tot morgen

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wat een gelukkies op de vliegvelden. Ik kom ook altijd overal klanten tegen dus de wereld Is echt klein. Kom maar op net de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk het GENIETEN kan beginnen. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vlucht, lekker luxe en heerlijk eten! En nu ben je er, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een soepele reis zeg. En mijn hemel jij hebt meteen alles uit je reisdag gehaald. Zelfs al geshopt! Lekkerrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg om zo luxe te kunnen vliegen. En lekker eten aan boord kan dus wel, hihi. Heel veel plezier de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij onwijs lekker gereisd, super relaxed op de ligbedden zeg WOW.
    En nu maar lekker genieten, je hebt al veel uit de eerste dag gehaald !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke luxe vlucht hoor! Nu lekker genieten van je gezelschap en de zo'n, de shops, de parken etc. Have fun!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zeg, verhuizen naar 3A. Reis goed verlopen en dan ook nog zo ontvangen worden. Lekker genieten dus.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een chille vlucht zeg met al dat lekkers! Top

    BeantwoordenVerwijderen