Totaal aantal pageviews

zondag 5 oktober 2014

Black and White

Vandaag, dierendag werd een zwart wit dagje in SeaWorld. Zo rond 6 uur werd ik wakker nog even liggen draaien en er maar uit en kijken op facebook en reacties op het blog. Geweldig ! Niet veel later ben ik lekker onder de douche gestapt en na een heerlijk Yoplait yoghurtje ben ik de deur uitgegaan richting SeaWorld. Moest mijn pasje nog omzetten en hoewel met een omweg is dat netjes gelukt.. Ik moest namelijk eerst van de jongen aan de kassa naar drop off/pick up even de auto neerzetten en snel de pas in orde maken. eh maar ik wil ook nog vandaag daar door brengen nou ja dan rij je weer naar de exit en kom je weer terug voor een parkeerpas. Nou ja weet je het is net 9 uur prima hoor doen we. Allemaal geregeld en hup exit en entrance en door naar Preferred parking, Stond bijna binnen met de auto. Top. Bagcheck, kaartjes scanner en ben binnen. Gelijk even de winkel in om even te kijken wat ze allemaal hebben.
Had rond 10 uur een afspraak om Brandy, Jeffrey en Cody te ontmoeten. Jeffrey woonde vroeger vlakbij Heleen in Nederland en is nu getrouwd en woont in Amerika en via via kennen we elkaar weer via Facebook dus leuk om elkaar in het echt te zien. We gaan op de foto met SHamu (sorry geen foto van ) en spreken dan af met een andere vriendin van Brandy dat we om 12 uur de One Ocean gaan kijken. Zelf lopen we naar de dolfijnen en gaan in Turtle Track.
Op naar Shamu stadium voor de eerste One Ocean.
Voor Heleen ...sorry geen betere
Kleine Makaio mag elke keer sprongen tussendoor doen zo schattig
Na de show Ben en Lieke ontmoet en even bijgepraaten daarna ben ik naar de underwater viewing gelopen waar de 4 dames en kleine Makaio rondzwommen. Heerlijk om te zien en heb een uur ofzo met educator Travis staan praten over van alles en nog wat. Aardige jongen. later kwam ik hem weer tegen bij de Dolphin nursery.
Ff een ijsje gehaald en onder het eten door de trick or treat trail gelopen or treat trail gelopen om ff te kijken hoe het eruit zag. Tijd voor show 2
Ook Pieter en Petra waren inmiddels aangekomen en hebben met Ben en Lieke gezeten. Na wat administratieve zaken hebben we wat gedronken bij de bakkery en hebben daarna de dolfijnen nursery nog een keer bezocht.
We hebben wat gegeten en daarna via de trick or treat trail waar we Rick en Mandy weer tegenkwamen weer richting Shamu Stadium gelopen voor de avondshow
Na de show zijn we over de brug naar de uitgang gelopen
Na een bezoek aan de Walmart ben ik naar huis gereden waar Piet en Petra al waren gearriveerd... ff wat drinken en niet veel later gingen we allemaal naar de masters en was ik aan het blog gestart maar helaas vielen mijn oogjes dicht en daarom wat later. Vandaag dolfijnen in the wild spotten als dat gaat lukken.

7 opmerkingen:

  1. Sjon, Bianca, Romy en Ramon5 oktober 2014 om 14:25

    Inderdaad een hoog zwart en wit gehalte.... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha hier heb ik op zitten wachten....Prachtig gewoon. Thanks for the Tili foto. Ik hoop dat je m nog treft in een show

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke dag met veel zwart wit..
    Helemaal KIM!! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een Kim dag! Top al die foto's en ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad heel zwart/wit, en nog wel 3 shows...volgens mij hou jij van Orca's Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige dag in Seaworld, je hebt vast genoten van al die prachtige dieren!
    En vooral de orca's natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's , nog heel veel plezier! Karin

    BeantwoordenVerwijderen