Totaal aantal pageviews

zaterdag 11 oktober 2014

Not so Scary Halloween!

Bedankt voor alle leuke reacties en dat we (Heleen en ik) de Orca's bij naam weten komt natuurlijk dat we al aardig tijdje de shows bezoeken, heel veel interesse en liefde voor ze hebben en dan pik je de verschillen op en het helpt om goeie locals als je vrienden kan benoemen. En idd de show ken ik zowat uit mijn hoofd zelfs het voorfilmpje hihi. Soms zit je er naast omdat ze net een meter naar links of rechts uit het water komen maar volg ook de zwarte vlek in het water dan kom je redelijk goed uit (TIp) Vanochtend weer lekker bijtijds op en na een gezellig gezamelijk ontbijt richting premium International Drive gegaan. Wegens Columbus day hebben ze sale en die begon vandaag al sommige winkels waren om 9 uur al open andere later maar toch bij Kipling en Nike weer een nette prijs gekregen. Ja daar zijn ze de eerste en de laatste schoenen van deze vakantie. Door naar de Florida Mall en ook daar een tasje mee. Verder weinig meer nodig dus naar Downtown Disney voor het omzetten van mijn Will Call naar een pasje voor Mickey's not so scary Halloween. En ja als je daar toch bent kijk je natuurlijk nog even in de winkels en behalve een ijsje niks gekocht. Bijna mag ik naar binnen bij Magic Kingdom en dus de auto die richting opgestuurd. Eenmaal daar aangekomen had ik bijna preferred parking want ik kon lopend naar de monorail. Niet veel later na een monorailritje, een bagcheck en een halloween bandje was ik dan binnen. Eerst naar het Emporium, vriendin Lisa zou aan het werk zijn en ik was nog niet binnen of daar was ze. Na een hele lange hug hebben we bijgekletst af en toe moest ze natuurlijk mensen helpen dat hoort natuurlijk bij het werk. Wil Lisa natuurlijk niet in de problemen brengen en kom natuurlijk ook voor HAlloween dus rondje gelopen even wat gegeten en parade, vuurwerk en snoep. hierbij de foto's
Peter Pan en Tinkerbell maar ietsis raar... haha wel respect en leuk gedaan
Heb trouwens ook nog de seven mine achtbaan gedaan hij was leuk maar zit voor geen meter.. Rond half twaals met anderhalve zak snoep de toko verlaten en alles was al donker in huis dus stilletjes aangedaan en snel ff bloggen dan kan ik morgen met een gerust hart naar Seaworld. Bis Morgen

8 opmerkingen:

  1. Lekker dagje weer Kim. Heerlijk om de foto's van de halloween party te zien. Wakkert het verlangen hier alleen nog maar meer aan. Veel plezier weer vandaag bij je grote vrienden en vriendinnen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar en ooh had ff heimwee. Volgend jaar weer hoor. Wil niets weten van de mine train. Ik moet m nog doen. Veel plezier met onze vrienden en vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dag heb je weer beleeft. Leuk om die foto's te zien en die Tinkerbell is echt lachen. Veel plezier met je zwart/witte dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke dag Kim, en heerlijke foto's van de Halloween!!
    Veel plezier in Seaworld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo weer ff bijgelezen. Je hebt weer een heerlijke tijd zeg.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een lekkere dag met leuke foto's.
    Wel knap zo vaak shoppen maar geen tasjes. Nu toch wel een paar schoenen, dat kan ook niet anders.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige fotos. Ik heb de parade wel gezien, maar heb geen foto's kunnen maken. Stond in de rij voor een foto met Jack en Sally. En inderdaad, de mine train is leuk, maar je zit echt klem. Het was een gezellige avond. Bedankt voor het verslag. Leuk om te lezen. Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen