Totaal aantal pageviews

maandag 6 oktober 2014

change in plans ..... toch weer Seaworld

Vanochtend relaxed op want we zouden om 11 uur wegrijden om dolfijnen te gaan spotten op een bootje. Maar helaas er stond zoveel wind dat het en te koud zou zijn en waarschijnlijk niet veel wildlife enzo. Dus die verzetten we naar morgen en hmm ok het is nu 11 uur ga ik de 12 uur show nog halen ???hup in de auto en gassen, grr wat is het druk en mensen loop eens door of ga aan de kant. Cathy en Brandy waren er en ik mocht heel lief bij hun komen zitten. Hierbij show 1
Bovensaande 3 foto's zijn de slideout shuffle. Deze dame begint aan de 1 kant en shuffled naar de andere kant met haar flippers op de slideout. te schattig
Na de show gingen de slide bars omhoog en daar waren alle whales weer.. Die hadden de tijd van hun leven op een gegeven moment ging het zelfs even met een botsing maar gewoon lekker doorgaan
Na de aftershow zijn we richting Spice Mill gelopen om te lunchen en met een detour langs de diertjes in the SeaGarden kwamen we daar aan
Na de lunch even in een shop gekeken en was net bij de Sharks naar binnen gelopen en toen kreeg ik een whats app van Sjon, Bianca, Romy en Ramon waren net aangekomen dus weer naar buiten gelopen en naar de ingang en daar kwam ik ze tegen. Gezamelijk zijn we door de trick or treat trail gelopen en ff mijn 2e stempel gehaald en tijd voor show 2.
Deze keer geen aftershow en ik zag dat ze naar de Underwater viewing gingen dus ook die kant op Ze hadden een soort puzzelstuk gekregen die erg in de smaa viel
Sjon en Ramon waren richting Kraken gelopen en ik wilde Antartica welk doen maar 40 minuten ga ik niet staan wachten dus doorgelopen naar Kraken waar niet veel later de heren weer tevoorschijn kwamen en hebben we een dippin dot genomen
Choclate mint met whale tail choco. ehm wel ok niet megalekker. We hebben de laatste one ocean laten schieten en zijn richting de Outback gegaan en hebben lekker gegeten al liet het eten redelijk op zich wachten.
Parmessan herb crusted chicken met groenten lekker hoor NA het eten zijn Sjon en Bianca hun auto wezen ruilen en zijn Ramon en Romy met mij wezen shoppen en heb ik ze om kwart voor 9 weer voor hun deur af gezet. Nog even nagepraat en onderweg naar huis en daar waren P en P bij de buren wezen zwemmen en daar nog even op bezoek en morgen gaan we gezellig varen. Tot morgen en sorry voor de vele foto's zeker de zwart witte maar ja kan het niet laten

5 opmerkingen:

  1. Weer een TOP dag voor je, met lekker veel black and white.
    Outback, ooit eens heel goed gegeten maar hoor nu steeds vaker mindere verhalen, jammer.

    Veel plezier verder.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat er nu ook een luiaard in Seaworld te zien is, hoop dat deze er in december nog is. Het eten bij Outback ziet er goed uit. Niet zo erg om te wachten toch? dan hoef je je niet te haasten. Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's je hebt je weer heerlijk vermaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto's! XXX Karin

    BeantwoordenVerwijderen