Totaal aantal pageviews

maandag 13 oktober 2014

Laatste volle dag

Vanochtend weer na een gezamelijk ontbijtje gingen we onderweg ik moest nog even ergens heen en de rest ging al naar Seaworld. Die gingen naar de dolfijnen. Ik was er niet veel later en ben naar Shamu Stadium gelopen... Nou ja laat ik ook hier maar niks meer over zeggen.. Foto's zeggen het wel
Sorry voor de vele foto's maar voor 24 dagen zijn jullie van me af en dan mag ik gelukkig weer. Dan weer gezellie met Heleen. Morgen nou ja dinsdag ofzo nog de terugreis

6 opmerkingen:

  1. Goh kon je geen keuze maken, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijken wel vliegende vissen :)
    Nu dan even 24 dagen weer wat meer kleur in je leven en dan mag je weer in de zwart wit modus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto's weer. Ik denk dat je er genoeg gemaakt hebt om de komende 24 dagen op te kunnen teren. Alvast een goede reis terug naar Nederland. Kun je weer gaan aftellen. Nou ja even herstellen van de jetlag en dan mag je weer. Lekker hoor Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een topdag in je favo park!!
    Alvast een hele goede reis terug meis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjon, Bianca, Romy en Ramon13 oktober 2014 om 12:29

    Was weer een super geslaagd dagje met een hoge zwart wit gehalte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij genoten de afgelopen dagen, erg leuk om mee te lezen.
    Een goede vlucht en laat je koffer maar ingepakt voor je het weet mag je weer.

    BeantwoordenVerwijderen