Totaal aantal pageviews

zondag 12 oktober 2014

it's saturday

Dat is Seaworld time Gisteravond om kwart over twaalf thuis en toch maar ff bloggen dus de oogjes gingen zo rond kwart over 1 dicht en waren weer open om 8 uur. Kon gelijk Pieter en Petra een welkom thuis wensen om kwart over 1 die waren net geland in Amsterdam. Hoorde niks rondlopen dus even kijken hoe of wat..auto stond er nog maar geen beweging ergens in huis. Niet veel later was Sjon paraat om brood te halen en Bianca was ook al klaar voor de dag. Na het eten heb ik mijn spullen bij elkaar gezocht en zette ik de Murano richting SEAWORLD. Zo'n beetje de hele dag gezelligheid gehad met Cathy, Carol, Angela, Clif, Lisa, Linda en de rest van de gang. Alle 4 de One Oceans gezien en tussendoor Trick or treat gedaan en na binnenkomst Pet's Ahoy gezien trouwens. Om verder bijna geen woorden vuil te maken hier een fotoimpressie
Sorry alleen een foto van het begin en het eind tussendoor was teveel beweging en geen idee waar en wanneer en wat kwam.
Eindelijk op de foto een high five tussen orca en trainer... misschien niet zo goed te zien helaas.
Na al dit black and white geweld ben ik toch maar naar huis gereden ipv uit eten ...even kijken of het allemaal gaat passen in de koffer............zeg niks. :-) Morgen laatste volle dag en natuurlijk SEAWORLD

6 opmerkingen:

  1. Sjon, Bianca, Romy en Ramon12 oktober 2014 om 04:51

    Wat zul jij ontzettend genoten hebben, als ik de foto's zo zie. Trua en Tilly hebben echt hun best gedaan voor je. Nu maar hopen dat ze zich morgen ook tijdens de shows laten zien, want dan kunnen wij ook even van het duo genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome, nothing more but just awesome pics.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof dat ik de kleur zwart en wit op mijn netvlies voel branden, hoe zal het in jou geval dan zijn Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's weer. Geniet nog maar ffies en dan een goede reis alvast. Xx Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij hebt zeker heel veel genoten in die 10 dagen, maar wat zijn ze snel om he?maar voor je het weet ga je weer samen met Heleen! Nog even verder genieten van de laatste uurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow das een forse injectie One Ocean :-) Prachtige foto's Kim!!
    Nog heel veel plezier de laatste volle dag, haal er alles uit!!

    BeantwoordenVerwijderen