Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 oktober 2014

doing the Happy dance

Vanochtend gingen we met zijn allen weg rond 9 uur.. De Familie ging richting St Pete voor onder andere een Segwaytour en mijn auto ging richting SEAWORLD. Rond half 10 parkeerde ik mijn auto in de preffered spot zowat weer binnen. Op naar de information stand om me aan te melden voor the Behind the scenes en dine. Om 1025 moest ik ergens bij Turtle Track zijn en om 15.45 bij de UV bij shamu stadium. Dus eerst een bakkie bij de koffietent. En eindelijk zie ik daar Heather foto's maken bij het 50 jarig logo. Dus onder het foto's maken ff bijgekletst en niet veel later ben ik richting meetingspot gelopen. De tourguide kwam niet veel later en na een rondje kaartjes afvinken en voorstellen konden we na een safetymessage achter de schermen waar ze de Manatee's, schildpadden en andere dieren opvangen die gered zijn.
Na de Rescues zijn we in een bus gstapt en naar het haaienverblijf gebracht waar we een haai(tje) mochten aaien...helaaas geen foto's maar was wel leuk en weer in de bus en naar een Penguinverblijf.
Na de tour was het kwart voor twaalf en vlakbij het Stadium waren we geeindigd en dus de pas erin en ja hoor op tijd. Cathy, Brandy en de rest hadden al een plekkie en hadden plaatsen vrijgehouden dus mocht ik er gezellig bij. Thank you awesome Toppie show en hierbij de pics
De Birthday Boy Makaio met Mama Katina
Sorry voor de halve Trua maar te hyper dat Tilikum kwam en natuurlijk ook Trua helemaal top
Na de show even naar de auto om wat uit de auto te halen en een snack van de bakkerie ipv lunch nou ja eh ze hadden een bacon maple muffin.. die moet je dus nemen.. Was erg lekker maar heb meer dan de helft weggegooid wat een hap
Op naar de UV again en daar waren de ladies and birthdayboy. Daar heb ik ook even met zussie lief gefacetimed want het was ook haar verjaardag.
Ondertussen met allerlei mensen gekletst en toen was het tijd voor Dine With Shamu We kregen Katina, Nalani en Makaio (mama met haar 2 kids)
Makaio kreeg zelfs een kadootje in de vorm van een soort halve bal gevuld met lekkers.
Nalani net voordat ze me nat maakte.. Top
Zo Mak mocht aan het eind zichzelf nog ff showen en helaas tijd om het park te verlaten maar ik ben het weekend weer terug. Nog ff geshopt en weer naar de villa waar de rest ook net weer terug was van een warm en enerverend dagje. Morgen voor mij laatste dingen shoppen en in de avond Mickey's not so Scary Halloween. Bedankt voor het meelezen en de reacties echt top om te lezen. Cu

7 opmerkingen:

  1. Wat zal je vandaag weer enorm hebben zitten genieten van al dat dierenspul, de foto's zijn weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je zus en met de "kleine"knul. Wat een heerlijke dag zo weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd zo heerlijk om te lezen hoe jij zo geniet van Sea World. En vind het ook zo knap dat je alle orca's bij naam weet. Lekker bezig Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave dag, nou dat jij hebt genoten is wel goed te zien en te lezen! Helemaal top en inderdaad knap dat je al die orca's bij naam weet! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge jonge wat zwart wit zeg. Geweldig. En die muffin brrrrr mij veel te groot. Wat een topdag zeg. Die gaan we over paar week.overdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geniet ik van jouw genieten van Seaworld en de foto's van de prachtige dieren. Jij weet natuurlijk precies wanneer ze een sprong gaan maken ;-), wij zijn bijna altijd te laat, te vroeg, buiten beeld... Veel plezier weer vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een heerlijke dag in Sea World met erg mooie foto's. Leuk dat je daar altijd zo geniet, volgens mij moeten die orka's jouw ook inmiddels bij naam kennen hoor, na zoveel bezoekjes de laatste jaren.

    BeantwoordenVerwijderen