Totaal aantal pageviews

zondag 14 december 2014

Terug reis, helaas

Vanochtend doen we een laatste ontbijtje buiten huis want we hebben een bonnetje van Bob Evans. Tweede ontbijtje gratis dus na alles koffers in de auto en even kijken of we alles hebben en niks zijn vergeten. De auto richting de 192 gestuurd en niet veel later kwamen bij een redelijk drukke Bob aan. Eenmaal aan een tafeltje hebben we het menu doorgenomen en na 10 minuten (echt onamerikaans) kwam er eidenlijk iemand. Sorry sorry dacht dat er al iemand was geweest. Dus drinken en eten gelijk doorgegeven. Ook op het drinken weer 10 minuten zitten wachten en het eten kwam eindelijk na een beetje boos te zijn geworden. Excuses all over. Zal de hele dag zo zijn? hopelijk nie. Op naar Seaworld voor een laatste One Ocean en deze hebben we on Heleen en Kim’s op de platinum plaats gedaan. Geen zin om nat te worden. Wederom een rare One Ocean met alleen Kayla en Malia

DSC00502

DSC00504

DSC00562

DSC00593

DSC00624

Erg gelachen om trainer Daniel die Kayla vroeg om de vis weer in de bucket te spugen en dat deed ze tot twee keer toe. TOP. Daarna kreeg ze natuurlijk gewoon de vis en veel meer

DSC00655

DSC00668

DSC00687

Na de show hebben we toch nog even gevraagd hoe het met de andere ging omdat we al 4 dagen rare shows krijgen. Allebei kregen we van twee trainers anders antwoorden. Maar alles was prima volgens hun en sinds van de week weten we ook dat dat ze is. De dutchies die er nog zijn en naar Seaworld gaan houden ons prima op de hoogte en inmiddels al foto’s van Katina en Til en Trua gezien dus was even gewoon een weekendje geen zin. Can happen.

Op naar de auto en onderweg naar het vliegveld. Ik moest wat herpakken maar dat was zo gedaan. Even wat eten in de Foodcourt, sushi van Panda Express en door de douane dan maar gelukkig mocht alles in de tas blijven. Ik was vergeten bij 1 tas (nummer drie) om daar geen liquids in te doen dus helaas een tube lotion van 1,99 eruit gehaald en weggegooid. Nou daar kom ik wel over heen. Op naar de gate en afwachten maar, tot eindelijk de gateagent aangeeft een volle vlucht te hebben en of er mensen zijn die hun “handbagage”willen afgeven. Nou dat wil ik wel dus die werd gratis ingechecked. Eenmaal aan boord lekker bij de exitrow met een mooie zonsondergang op deze grijze dag.

DSC03826

DSC03830

EEnmaal op de vlucht naar Amsterdam hebben we lekker gegeten en gedoezeld en film gekeken. Dolpin tale 2 en Guardians of the Galaxy.

We hadden lekker wind mee en 50 minuten voor normale aankomst waren we al geland en via de schiphol app had ik al gezien dat we bandje 15 miesten hebben. Niet veel later kwamen de koffers al en mijn ouders waren net aangekomen. Douane door zonder kleerscheuren en geknuffeld en op naar de auto’s. Het was zo druk dat ze helemaal bovenaan geparkeerd stonden. Ook kreeg ik nog een domper te horen een of andere $%&*$#@ was tegen mijn auto gereden waarschijnlijk met een fiets op de stoep en nu zat er natuurlijk een deuk in mijn deur. Kan daar zo kwaad om worden, doe voorzichtig en ok shit happens maar laat ff wat van je weten. GRRRRR niet dus de dader is nergens meer te vinden. Eenmaal thuis wat is er hier en daar allemaal vernaderd in een maand. Op de weg en nieuw tientje tsss hihi.

Kadootjes gepakt en geknuffeld met de katten die waren gelukkig weer blij me te zien. Nog heel even vrij en dinsdag de 16e mag ik weer werken voor een nieuwe vakantie.

4 opmerkingen:

  1. Balen van de deuk, maar wat kunnen jullie terug kijken op een topvakantie :-)
    Smooth vlucht naar huis zo te lezen, nu weer in het ritme komen.

    Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de deuk, altijd irritant dat soort dingen... Jammer dat de vakantie weer voorbij is, jullie hebben echt een prachtige vakantie gehad. Heb niet altijd gereageerd maar wel altijd gelezen :-) Sterkte met weer werken en hopelijk snel weer aftellen naar de volgende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een vakantie was dit, jullie hebben op en top genoten en ik heb meegenoten met je verslag. Het was erg leuk om je te leren kennen, dat geeft toch iets extra's. Ik hou je op de hoogte van al je vriendjes in SW!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben een super vakantie gehad samen Kim, heerlijk om zo lang te kunnen genieten. Ik vond het het leuk om mee te lezen. Balen van die deuk zeg. Tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen