Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 december 2014

S.E.A.W.O.R.L.D

Vanochtend was het vroeg heel vroeg.. 4 uur joggingbroek aan, shirt en mijn bril op en ondertussen was Heleen een licht ontbijtje aan het verorberen. Om half 5 stappen we in de auto en op naar het vliegveld. Die gekkie gaar naar Oklahoma voor concertje. Heel veel plezier en na haar afgezet te hebben ben ik weer naar huis gereden en mijn bed ingegaan. Heb nog even heerlijk geslapen en dus ook de Orion gemist die vandaag wel de lucht in ging. Uiteindelijk was het hier nogal bewolkt dus zou hem denk ik toch niet hebben gezien. Filmpje op you tube gezien dus ok.

Na een heerlijke douche en een licht ontbijtje ben ik in de auto gestapt richting Seaworld waar ik om 11 uur aan kwam en om kwart over 11 kon ik zelfs nog naast de camera zitten. Toppie.

Deze show alleen Kayla, Malia en Nalani gehad net als de 1 uur show, die heb ik samen met Ashley gekeken dus was wel gezellie

DSC08634

DSC08640

DSC08648 DSC08671

DSC08682 DSC08685 DSC08700 DSC08736 DSC08786 DSC08835 DSC08876 DSC08888 DSC08907 DSC08939 DSC09003

DSC09020

Na de show ben ik even met Ashley meegelopen om de dutch cookies aan haar te geven. Ze moest om 3 uur beginnen met werken bij de Penguins en de hond moest nog uitgelaten worden dus dat kwam mooi uit.

Ben weer terug het park in gelopen  een iced White Chocolate mocha en een strawberry cheese croissant besteld. lunch. Niet veel later kwamen Ben en Lieke aangelopen dus daar lekker mee zitten bijkletsen en daar kwam de bui. We hebben lekker staan schuilen en toen het weer droog was richting Shamu Stadium gelopen voor de 4 uur show. Ben en Lieke op hun vaste plaats en ik op de mijne.

DSC09034

DSC09048

DSC09065

DSC09071 DSC09096 DSC09115 DSC09147 DSC09161 DSC09206

Na de show ging onderweg om mijn vest te halen maar bij de auto vond ik het toch beter om maar lekker naar huis te gaan en morgen in de herkansing. Nog even bij de Walmart gestopt voor wat te eten en wat voor de hoest enzo. Nu lekker thuis en bloggie straks even Hawaii five o denk ik en dan slapen en morgen weer fris op hoop ik.

Bis morgen

2 opmerkingen:

  1. oei das vroeg op meis, wel weer een heerlijke dag.
    Goed gedaan om niet door te draven, morgen weer een dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je moest er wel vroeg voor opstaan om je reismaatje naar het vliegveld te brengen, maar jij bent lekker weer naar je zwart witte vriendjes geweest. Wel vervelend, dat je een beetje verkouden bent, hoop, dat je je snel weer de oude voelt!

    BeantwoordenVerwijderen